دانشجویان  ارشد مدیریت سیستمهای اطلاعاتی 921 پردیس فارابی دانشگاه تهران

دانشجویان ارشد مدیریت سیستمهای اطلاعاتی 921 پردیس فارابی دانشگاه تهران

محلی برای تعامل علمی وآموزشی و آشنایی وتبادل افکار همکلاسیها
دانشجویان  ارشد مدیریت سیستمهای اطلاعاتی 921 پردیس فارابی دانشگاه تهران

دانشجویان ارشد مدیریت سیستمهای اطلاعاتی 921 پردیس فارابی دانشگاه تهران

محلی برای تعامل علمی وآموزشی و آشنایی وتبادل افکار همکلاسیها

دست دردست هم نهیم به مهر

دوستان عزیز سلام برآن شدم تا با یاری شما  پادر راهی نهیم که انتهای آن علم آموزی است  .دست دردست هم دهیم به مهر میهن خویش کنیم آباد....دوستان  کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش  سیستمهای اطلاعاتی ورودی921  سعیمان براین خواهد بود باهم بیاموزیم  باهم باشیم وکنار هم.موفق باشید ...بایادخدا شروع میکنیم ..........دست همه همکلاسیهای عزیزم رادراین راه میفشارم .

نظرات 10 + ارسال نظر
meisam Ghiasi یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 17:59

افشین جان سلام
بسیار خرسندم از آشنایی با شما
وب لاگتان هم بسیار بدرد من خود
موفق و پیروز باشی

محسن عبداللهی شنبه 18 آبان 1392 ساعت 19:43

ممنون افشین جان
کار قشنگی انجام دادی
من امروز با وبلاگت آشنا شدم
پرتلاش ادامه بده که ما بچه های MIS حمایتت میکنیم.
کمک خواستی در خدمتم.

هستم درخدمتت عزیز

باقری پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 19:38

سلام ، ممنون افشین خان پرتلاش . واقعا حضور تو در جمع ما مایه شکرگذاری است. فکر کنم اینجا از تالارهای شلوغ سایت دانشگاه بهتر باشه . امیدوارم بقیه همکلاسیها هم استقبال کنند.

نظر لطفته دوست عزیز به کمک همه نیاز دارم

سیده مریم حسینی سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 15:39

از لطفتون بسیار ممنون.

حامد صفدری یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 19:34

ایشالا موفق باشید و باشیم کنار هم
دم شما گرم...

افسون میرعابدی یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 18:57

کار بسیار جالبی کردید

نظر لطفتونه

ساجدیان یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 16:56 http://ma-mit.blogfa.com

سلام تبریک میگم وبلاگ زیبا و اموزشی خوبی دارید و ارزوی موفقیت برایتان دارم

ممنونم خوشحالم که بدردتون خورده

رضا ملک کیانی شنبه 4 آبان 1392 ساعت 08:14

با سلام حضور دوستان عزیز من هم همکلاسی شما هستم اما هنوز کاربریم فعال نشده و نمی تونم در انجمن های خود سایت دانشگاه مطلبی بنویسم
به امید موفقیت و روزهای خوش در مقطع جدید برای همه شما عزیزان

ممنونم رضا جان

علی جیل ساز پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 22:09

سلام به آقای انصافی پرتلاش.
بنده هم در حد توان در خدمت شما و دیگر دوستان هم کلاسی هستم.
با آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه

ممنون علی جان

سید محمد میررکنی پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 00:59

افشین جان
امیدوارم تقارن این عید سعید و شرکت در وبلاگ آینده ما را درخشان سازد.
به امید حق

قربانت ممنونم سید عید هم بر تو سید عزیز مبارک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.